„Kwidzyn Miasto Mistrzów”
Dzięki grze słów połączonej z odpowiednim obrazem, hasło krótko i czytelnie (co ważne w reklamie billboardowej) przekazuje dwie informacje. Z jednej strony promuje jedną z głównych atrakcji turystycznych Kwidzyna czyli Kryptę Wielkich Mistrzów, z drugiej strony kreuje wizerunek miasta nowoczesnego, z potencjałem, dającego wiele możliwości, skoro pochodzą z niego ludzie którzy w różnych dziedzinach osiągnęli sukces, są mistrzami w swoich profesjach.
Można też wykonać zdjęcie na Placu JPII z zaaranżowanymi scenkami, np. planem filmowym, na którym Jacek Borcuch kręci film, z fortepianem na samym środku pustego placu, na którym gra Włodzimierz Nahorny czy z rozłożonymi na Placu JPII setkami plansz szachowych między którymi stoi arcymistrz Radosław Wojtaszek itp. Na jednym z billboardów byłby rycerz w krzyżackim stroju.
Kampania reklamowa jest nagrodą konkursu Design Nowe Miasto i sama także powinna być bardzo „designowa”, pomysłowo zaprojektowana i porządnie wykonana. Adresatem kampanii będą zapewne mieszkańcy dużych miast, przyzwyczajeni do nowoczesnego designu i kreatywności w reklamie. Aby przyciągnąć ich uwagę i zachęcić do naszego miasta musimy zaproponować coś wyjątkowego, umiejętną aranżacją sesji zdjęciowej może, niewielkim kosztem, sprawi wrażenie dużego rozmachu całej akcji.
Hasło „Kwidzyn Miasto Mistrzów” stwarza taką możliwość.
Hasło jest uniwersalne dla wszystkich grup odbiorców: turystów, mieszkańców, a nawet potencjalnych inwestorów.
Maksym Chłań: Awans przyjdzie jeśli będziemy skoncentrowani
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?