W związku z koniecznością zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS-CoV-2, Urząd Miejski w Kwidzynie do odwołania pozostaje częściowo zamknięty dla bezpośredniej obsługi klientów i pracować będzie według określonych zasad.
Osobista wizyta klientów (w sytuacjach niecierpiących zwłoki) może odbyć się wyłącznie po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu się na konkretną godzinę. W celu załatwiania spraw należy do urzędu przychodzić pojedynczo.
Obsługa klientów w sprawach z zakresu: Urzędu Stanu Cywilnego, Ewidencji ludności, Dowodów osobistych, Działalności gospodarczej, odbywać się będzie tylko w Biurze Obsługi Ludności (wejście boczne
do urzędu).
Obsługa klientów w innych sprawach odbywać się będzie wyłącznie na parterze budynku urzędu, w odrębnym pomieszczeniu (wejście boczne do urzędu).
Sprawy, które nie wymagają osobistego kontaktu z pracownikami urzędu, należy załatwiać korespondencyjnie lub telefonicznie. Formularze wniosków dostępne są na stronie BIP w zakładce „Formularze Wniosków”.
W razie konieczności osobistego dostarczenia korespondencji należy pozostawić ją w specjalnych pojemnikach, które znajdują się przed wejściem głównym do urzędu oraz przy Biurze Obsługi Ludności. W korespondencji należy podawać numer telefonu kontaktowego w celu ustalenia sposobu realizacji sprawy lub umówienia wizyty. Korespondencja będzie rozpatrywana dopiero po upływie 24 godzin.
Szczegółowych informacji w zakresie funkcjonowania urzędu udziela:
Biuro Obsługi Ludności Urzędu Miejskiego w Kwidzynie, ul. Warszawska 19, tel. 55 6464700, adres mailowy : [email protected],
Sekretariat Burmistrza Miasta Kwidzyna, tel. 55 6464777, adres mailowy: [email protected]
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?