Choć w ostatnich latach przybyło dużych sklepów, w których wiele produktów można kupić pod jednym dachem, wciąż zdecydowanie częściej robimy zakupy w małych sklepach. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP na zlecenie firmy Makro, wciąż bardzo silne są stare nawyki i sentymenty. Ponad 70 proc. Polaków ma swój ulubiony sklep, 56 proc. w małych sklepach ceni uprzejme traktowanie, a 38 proc. - bezpośredni kontakt ze sprzedawcą. Miła obsługa i przyzwyczajenie znalazły się wśród najważniejszych czynników decydujących o wyborze miejsca dokonywania zakupów.
Czytelnicy wybiorąnajlepszych
W styczniu na łamach "Kuriera Powiatu Kwidzyńskiego" oraz na stronie serwisu kwidzyn.naszemiasto.pl zaprezentujemy i docenimy sklepy, kwiaciarnie i sprzedawców z naszego powiatu, a Czytelnicy, oddając na nich swoje głosy, wybiorą najlepszych.
Plebiscyt będzie prowadzony w trzech kategoriach. W pierwszej z nich przyznany zostanie tytuł Najlepszy Sklep Powiatu 2013. To może być sklep każdej branży. Ważne, by wyróżniał się przyjemną atmosferą, czystością, atrakcyjną ekspozycją towarów i miłą obsługą.
Druga kategoria będzie poświęcona kwiaciarniom. Zostały one wydzielone z kategorii plebiscytu dla sklepów, ponieważ od nich oczekujemy czegoś więcej. Kwiaty same w sobie są piękne. My chcemy w plebiscycie nagrodzić kwiaciarnię, która najlepiej to piękno wykorzysta. Czytelnicy wybiorą Najpiękniejszą Kwiaciarnię Powiatu 2013.
W trzeciej kategorii sprzedawcy pracujący w sklepach i kwiaciarniach w naszym powiecie walczyć będą o tytuł Najsympatyczniejszego Sprzedawcy 2013.
Nagrody dla zwycięzców
Na zwycięzców w pierwszych dwóch kategoriach, czyli na najlepszy sklep i najpiękniejszą kwiaciarnię, czekają nagrody w postaci kampanii reklamowej o wartości 2000 zł do zrealizowania na łamach naszego tygodnika i serwisu internetowego. Zwycięzcy zostaną także opisani na całej stronie w tygodniku. Napiszemy o historii sklepów i kwiaciarni, początkach działalności, a także planach na przyszłość. Zaprezentujemy także właścicieli sklepów i kwiaciarni.
Z reklamy będą mogły skorzystać także sklepy i kwiaciarnie, które uplasują się na drugim (1500 zł) i trzecim (1000 zł) miejscu rankingu. Laureaci otrzymają też pamiątkowe dyplomy, którymi będą mogli się chwalić przed klientami. Przygotowaliśmy także atrakcyjne nagrody dla najsympatyczniejszych sprzedawców. Zwycięzca otrzyma specjalnie zaprojektowaną odznakę. Na pierwszą trójkę z rankingu czekać będą cenne nagrody rzeczowe.
Dla wszystkich uczestników plebiscytu przygotujemy plakaty i ulotki, które pomogą im walczyć o głosy klientów.
Czekamy na zgłoszenia
Czytelników zapraszamy do zgłaszania kandydatów do udziału w plebiscycie (szczegóły poniżej). To najlepszy sposób, by docenić ulubiony sklep lub ekspedientkę.
Wszystkich kandydatów zaprezentujemy na stronach serwisu naszemiasto.pl, tych, którzy zdobędą najwięcej głosów, opiszemy w tygodniku. To będzie dla nich świetna reklama.
Już za tydzień zamieścimy listę kandydatów i rozpoczniemy głosowanie.
Zgłoś swoich kandydatów do udziału w plebiscycie!
Sklepy, kwiaciarnie i sprzedawców do udziału w plebiscycie można zgłaszać: w redakcji "Dziennika Bałtyckiego" w Kwidzynie przy ul. Piłsudskiego 15 A, telefonicznie pod nr tel. (55) 262 40 44 lub wysyłając e-mail na adres: [email protected]
W treści zgłoszenia podaj nazwę i lokalizację sklepu lub kwiaciarni, a w przypadku sprzedawcówimię i nazwisko, nazwę sklepu, w którym pracuje, i w miarę możliwości nr telefonu kontaktowego kandydata.
Zgłoszenia uczestników plebiscytu będą przyjmowane do wtorku, 15 stycznia br.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?