Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pomorze: Konsumenci coraz bardziej świadomi swoich praw. Na co się skarżą?

Łukasz Kłos
fot. Michał Pawlik/archiwum naszemiasto.pl
O prawie 10 proc. wzrosła liczba skarg na jakość usług oraz zakupionych towarów i ich producentów. Na co najczęściej skarżą się konsumenci z Pomorza?

W kategorii usług na Pomorzu zarejestrowano blisko 25 tys. skarg. W całym kraju było ich niemalże 200 tys. Z tego co czwarta dotyczyła usług telekomunikacyjnych.

- Większość skarg na usługi telekomunikacyjne dotyczyła jakości świadczonych usług, ale także np. nierzetelnego informowania abonentów o ofercie - mówi Małgorzata Cieloch, rzecznik Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Sprawdź koniecznie: Zobacz, jak kwidzynianie często korzystają z pomocy Powiatowego Rzecznika Konsumenta

Problemy konsumentów dotyczyły też m.in. niepodłączania zamówionego internetu czy automatycznego aktywowania usług, których klient nie zamawiał. Zdarzały się też przeciwne przypadki - zaprzestania świadczenia usługi bez wcześniejszego uprzedzenia.

Jak informuje UOKiK, dużą grupę skarg stanowiły sprawy dotyczące umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość.

Więcej czytaj na stronie www.dziennikbaltycki.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kwidzyn.naszemiasto.pl Nasze Miasto