- Dominika ma swoją stroną internetową, na której zamieszczamy fajne rzeczy z jej życia i to właśnie dzięki niej znalazła nas przedstawicielka fundacji - tłumaczy Magda, mama chorej na mukowiscydozę dziewczynki.
Dominika spodobała się jej, bo jest wesoła, pogodna i pełna pasji.
- Trochę się wahaliśmy, ale postanowiliśmy, że najlepiej będzie jak decyzję podejmie Dominika, a ona, jak na 8-latkę przystało, zdecydowała się wystąpić przed kamerami - relacjonuje mama Dominiki.
Przeczytaj co pisaliśmy o Dominice 4 lata temu
Potem wszystko potoczyło się bardzo szybko. Od pierwszego maila z Fundacji, do nagrania w Krakowie minęły raptem 2 tygodnie.
- Fundacja pokryła koszty dojazdu i opłaciła 2-dniowy pobyt w hotelu, więc wyjazd mogliśmy połączyć ze zwiedzaniem miasta - tłumaczy Magda Morańska.
Żadnych dodatkowych profitów za udział w reklamie nie było.
- Nie zdecydowaliśmy się na to dla pieniędzy lecz by zwrócić uwagę na sam problem, bo niepełnosprawność nie zawsze jest widoczna. Czasami z pozoru normalne dzieci zmagają się z poważnymi chorobami, czego Dominika jest najlepszym przykładem - dodaje mama dziewczynki.
Samo nagranie 30-sekundowego spotu zajęło cały dzień, a efekty można zobaczyć w telewizji TVN lub na stronie zielonedrzwi.tvn.pl
Rowerem przez Mierzeję Wiślaną. Od przekopu do granicy w Piaskach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?