Uszkodzenia nastąpiły w wyniku pożaru budynku, w którym mieściła się centrala telefoniczna.
– Od tygodnia nie mam dostępu do Internetu – powiedział Jan Jakubowski, mieszkaniec Straszyna. – Internet jest dla wszystkich źródłem informacji, a teraz nie mogę nawet odebrać wiadomości od znajomych.
– Najgorsze jest to, że nie mogę zapłacić przez Internet bieżących rachunków – zauważyła Teresa Bałchanowska z Juszkowa. – Czyżbym znowu musiała stać w kolejce do banku i uiszczać wysokie opłaty za każdy rachunek. Nie wiem też, czy obiecane pieniądze wpłynęły na moje konto.
– W Straszynie spalił się budynek w centrum miejscowości, a wraz z nim nasz węzeł telekomunikacyjny i musi być wymieniony na nowy – wyjaśniła Liliana Ciechanowicz-Kulesza, rzecznik prasowy oddziału pomorskiego Telekomunikacji Polskiej S.A. – Aktualnie trwają intensywne prace naprawcze, które mają być zakończone do 8 grudnia. Awaria dotyczy siedemdziesięciu naszych klientów z okolicy Straszyna. Każdy z nich może złożyć reklamację pod bezpłatnym numerem Błękitnej Linii 19393. Przepraszamy wszystkich za czasowe utrudnienia z tytułu braku dostępu do internetu i telefonów stacjonarnych.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?