Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Billboard Kwidzyna. Hasło budzi kontrowersje, a grafika się nie podoba

Arkadiusz Kosiński
strona UM w Inowrocławiu
Kwidzyn wygrał kampanię billboardową w konkursie "DesigNOWE miasto" i po wielkiej radości mieszkańców, przyszedł czas na kontrowersje. Rozpoczęło się od hasła "Kwidzyn Moje Miasto... i Twoje. Najeżdżaj nas śmiało!". Do tej pory wielu kwidzynian nie może zrozumieć, dlaczego wybór padł właśnie na to hasło, zgłoszone do miejskiego konkursu. Teraz przyszedł czas na krytykę grafiki samego billboardu - komentarze po raz kolejny są niepochlebne. Sprawdziliśmy, jak promowało się w Polsce miasto, które wygrało w kategorii powyżej 60 tys. mieszkańców - Inowrocław! Zobaczcie, jak wyglądała promocja tego miasta. Co o tym myślicie?

Billboardy dla zwycięzców konkursu "DesigNOWE miasto 2011" zaprojektowała firma Dobra Nasza, która jest partnerem akcji .

- Ogólny schemat zaproponowała agencja, która z ramienia organizatora tworzyła ten billboard. To była część umowy - mówi Jan Kozłowski z biura ds. promocji w Urzędzie Miejskim w Kwidzynie. - Podobnie sytuacja ma się z logotypami partnerów - dodaje.

Przeczytaj także: HASŁO KWIDZYNA. Nie wszyscy są zadowoleni z wybranej propozycji [SZUKAMY ALTERNATYWY!]

Wspomniany Inowrocław zakończył już swoją kampanię billboardową, która rozpoczęła się wraz z początkiem lipca. Ta jednak została dodatkowo okraszona 10 sekundowymi spotami reklamowymi emitowanymi w centrach handlowych w Gdańsku i Koszalinie. W tej pierwszej lokalizacji wywoływane były 200 razy na dobę, w tej drugiej - 100 razy.

Przeczytaj także: PROMOCJA KWIDZYNA. Ruszyła kampania billboardowa Kwidzyna. Plakaty zawisły w Polsce!

Całość kosztowała inowrocławski magistrat 12 700 zł. Ponadto, przez dwa tygodnie w autobusach w Olsztynie, Płocku, Toruniu i Bydgoszczy pasażerowie mogli oglądać specjalnie przygotowane reklamy miasta w formacie plakatów A3. To kosztowało budżet miasta 4 tysięcy złotych.

- Na własny koszt wzmocniliśmy naszą akcję - wyjaśnia Barbara Kasińska, kierownik referatu kultury i promocji w Urzędzie Miasta Inowrocławia.

Kwidzyn jednak nie zdecydował się by wydać dodatkowe środki na wzbogacenie akcji.

- Podczas kampanii będziemy się promować jedynie przy pomocy billboardów - wyjaśnia Kozłowski.

Nie zapominajmy jednak, że kilka gadżetów promujących nasze miasto już mamy np. naklejki na samochody czy ramki do tablic rejestracyjnych.

Ogólnopolska, dwutygodniowa kampania dla Kwidzyna wystartowała w poniedziałek. Po pięć billboardów znajdziemy w Łodzi, Wrocławiu i Krakowie, a 15 w samej Warszawie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na kwidzyn.naszemiasto.pl Nasze Miasto