- Podczas tworzenia nowego logo dla marki dołożyliśmy wszelkich starań, aby odzwierciedlało ono nową strategię marketingową marki - czytamy na stronie internetowej Stokrotki, która wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia.
Zobacz także: Kwidzyn: Wojciech Zieliński został jednym z finalistów plebiscytu Biznesmen Roku 2012
Nowe logo ma nawiązać do "rozświetlonego, wschodzące słońca", zaś "soczysta i pogodna zieleń" to alegoria do świeżości asortymentu.
Wraz z nową szatą graficzną, sieć zmieniła też swoje hasło. Dotychczasowe „miło, blisko i wszystko“, zastąpi „Stokrotka. Zakupy jak z płatka“.
- Zmiana jest wynikiem nowo przyjętej strategii marketingowej marki, stawiającej przede wszystkim na szybkość i wygodę zakupów, wynikającą zarówno z nowego układu sklepów, jak również ze zmian asortymentowych - tłumaczą przedstawiciele sieci.
Czytaj też: Pomorze: Marek Krzykowski, prezes International Paper Kwidzyn został Top Menedżerem 2012 roku
Sieć planuje rozwój kategorii produktów gotowych (convenience), będących odpowiedzią na oczekiwania szczególnie młodszej grupy klientów.
Nowy obraz Stokrotki wśród klientów promować będą bohaterowie marki, czyli rodzina Krotków.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?