Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Stokrotka Kwidzyn: Sklepy sieci zmienią szatę graficzną i hasło

Arkadiusz Kosiński
Kwidzyński supermarket Stokrotka, podobnie jak wszystkie należące do sieci, przejdzie rebranding. Na stronie internetowej sieci zaprezentowano nową szatą graficzną i hasło.

- Podczas tworzenia nowego logo dla marki dołożyliśmy wszelkich starań, aby odzwierciedlało ono nową strategię marketingową marki - czytamy na stronie internetowej Stokrotki, która wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia.

Zobacz także: Kwidzyn: Wojciech Zieliński został jednym z finalistów plebiscytu Biznesmen Roku 2012

Nowe logo ma nawiązać do "rozświetlonego, wschodzące słońca", zaś "soczysta i pogodna zieleń" to alegoria do świeżości asortymentu.

Wraz z nową szatą graficzną, sieć zmieniła też swoje hasło. Dotychczasowe „miło, blisko i wszystko“, zastąpi „Stokrotka. Zakupy jak z płatka“.

- Zmiana jest wynikiem nowo przyjętej strategii marketingowej marki, stawiającej przede wszystkim na szybkość i wygodę zakupów, wynikającą zarówno z nowego układu sklepów, jak również ze zmian asortymentowych - tłumaczą przedstawiciele sieci.

Czytaj też: Pomorze: Marek Krzykowski, prezes International Paper Kwidzyn został Top Menedżerem 2012 roku

Sieć planuje rozwój kategorii produktów gotowych (convenience), będących odpowiedzią na oczekiwania szczególnie młodszej grupy klientów.

Nowy obraz Stokrotki wśród klientów promować będą bohaterowie marki, czyli rodzina Krotków.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kwidzyn.naszemiasto.pl Nasze Miasto