PROMOCJA KWIDZYNA. Ruszyła kampania billboardowa Kwidzyna. Plakaty zawisły w Polsce!

Arkadiusz Kosiński/ AsZaktualizowano 
materiały organizatorów
Kwidzyn będzie znany niemal w całej Polsce. A wszystko za sprawą billboardów, które już dziś stanęły w największych miastach Polski. Po pięć tablic znajdziemy w Łodzi, Wrocławiu i Krakowie i aż 15 w Warszawie.

Kwidzyn będzie znany niemal w całej Polsce. A wszystko za sprawą billboardów, które już dziś stanęły w największych miastach Polski. Po pięć tablic znajdziemy w Łodzi, Wrocławiu i Krakowie i aż 15 w Warszawie. Grafika billboardu opublikowana została także na stronie internetowej Urzędu Miasta.

- Chcemy promować miasto w miejscach, gdzie nie jesteśmy szerzej znani. Chcemy dotrzeć do osób, które nie słyszały o Kwidzynie - wyjaśnia asystent burmistrza ds. promocji miasta Jan Kozłowski.

Przeczytaj również:ALTERNATYWNE HASŁO DLA KWIDZYNA. Wybieramy spośród zgłoszonych propozycji!

Na billboardzie, prócz przygotowywanej grafiki, znalazło się także wybrane przed dwoma tygodniami (w drodze miejskiego konkursu) hasło: "Kwidzyn Moje Miasto... i Twoje! Najeżdżaj nas śmiało". Te jednak wśród mieszkańców budzi niemałe kontrowersje.

Urzędnicy bronią się, że slogan reklamowy musi przykuwać uwagę potencjalnych odbiorców.
- W potoku niewyróżniających się haseł, to jest bardzo wyraziste. Jeśli będzie nijakie, nie zaskoczy - argumentuje Kozłowski i jako przykład podaje inne miasta, które zdecydowały się na odważną promocję: - Kraków, swego czasu reklamował się hasłem "Kraków wart jest zaliczenia".

Polecamy także:HASŁO KWIDZYNA. Wierszowane przemyślenia naszego Internauty

Hasło to nie jedyna kontrowersyjna kwestia. Kwidzynianom nie spodobało się również, że laureatami konkursu zostały dzieci lokalnych urzędników.

- Podejrzenia o nepotyzm są całkowicie bezzasadne. Zapewniam, że to czysty przypadek, a wszystko odbyło się jak najbardziej poprawnie. Rodzice dwójki laureatów nawet nie zasiadali w jury - odpiera zarzuty przedstawiciel biura ds. promocji miasta.

Decyzję o wyborze hasła podjęli m.in. burmistrzowie i przedstawiciele Kwidzyńskiego Centrum Kultury.

Możliwość reklamowania miasta na billboardach w całym kraju to nagroda dla Kwidzyna za zwycięstwo w ogólnopolskim konkursie "DesigNowe miasto", organizowanym przez Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju Miast i Regionów Proregiona oraz TVP 1. W oczach jurorów, któremu przewodniczył Jerzy Grochulski, prezes Stowarzyszenia Architektów Polskich, uznanie znalazła zmodernizowana przestrzeń wokół Starego Miasta, w tym bryła miejskiego teatru i plac im. Jana Pawła II.

A Wam jak podoba się billboard? Czekamy na Wasze komentarze.

polecane: FLESZ: Umacnia się rynek pracownika. Oto zawody najbardziej pożądane.

Wideo

Materiał oryginalny: PROMOCJA KWIDZYNA. Ruszyła kampania billboardowa Kwidzyna. Plakaty zawisły w Polsce! - Kwidzyn Nasze Miasto

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3