Kobieta podkreśla, że zdarzało się już tak nie raz i niejednokrotnie zwracała pracownikom uwagę na niewłaściwe postępowanie.
- Jest to dla mnie krępujące. Nie chcę, by inni, czekający w kolejce znali moją tożsamość - podkreśla.
Na co dzień pracuje w jednej z instytucji na ogół nie cieszącej się sympatią części społeczeństwa. W rozmowie z nami podkreśliła również to, że część czytników kart nie posiada osłony przez co bez trudu można poznać wpisywany kod pin, a to może być już niebezpieczne.
- Przepraszam za zaistniałą sytuację, ale jesteśmy właśnie w trakcie wymiany terminali płatniczych. Jednocześnie ubolewam, że następuje to w "gorącym" okresie świątecznym - przyznaje Joanna Ściera, dyrektor placówki handlowej.
Jednocześnie poinformowała, że pracownicy kas będą przeszkoleni, by uważniej obchodzili się w kartami płatniczymi klientów.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?