Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nasz plebiscyt. Mistrzowie handlu powiatu lęborskiego

red
Nasz plebiscyt. Mistrzowie handlu powiatu lęborskiego
Nasz plebiscyt. Mistrzowie handlu powiatu lęborskiego mat. prasowe
Już po raz trzeci zostaną przyznane prestiżowe medale marszałka województwa pomorskiego dla liderów handlu w naszym regionie. Laureatów wybiorą nasi Czytelnicy wskazując Sklep Roku, Butik Roku, Kwiaciarnię Roku, najlepszy sklep z odzieżą używaną oraz Sprzedawcę Roku w Trójmieście, Rumi i pomorskich powiatach. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.

Wielka akcja Mistrzowie Handlu, prowadzona pod honorowym patronatem Mieczysława Struka, marszałka województwa pomorskiego ma na celu promocję punktów handlowych, które dzięki jakości swoich usług z powodzeniem wygrywają konkurencyjną walkę z wielkopowierzchniowymi marketami i sieciowymi sklepami w wielkich galeriach handlowych.

- W handlu liczy się nie tylko jakość produktów, lecz także jakość obsługi - mówi Bogusław Kaczmarek, dyrektor marketingu "Dziennika Bałtyckiego". - Na Pomorzu mnóstwo jest sklepów, butików i kwiaciarni, w których zakupy są prawdziwą przyjemnością. Te sklepy wyróżniają się ładnym wystrojem wnętrza, pracują w nich sympatyczni i uśmiechnięci sprzedawcy. Są też kwiaciarnie, które zachwycają aranżacją, a pracujące w nich osoby są prawdziwymi artystami tworzącymi piękne bukiety. W handlu najważniejsza jest ocena klientów. Dlatego zwycięzcy naszej akcji zostaną wybrani właśnie ich głosami osobno w Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Rumi i pomorskich powiatach.

Głosowanie rozpoczęło się w piątek, 3 lutego i potrwa do końca miesiąca. Zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane do 15 lutego. - Udział w naszej akcji jest dla właścicieli sklepów znakomitą promocją - dodaje Bogusław Kaczmarek. - Przez cały miesiąc na łamach tygodników dołączanych w piątki do "Dziennika Bałtyckiego" będziemy prezentować liderów rankingów, a późnej zwycięzców. Będziemy ich przedstawiać także w internecie i - co bardzo ważne - także na naszych fanpage'ach w serwisie Facebook. Taki zasięg gwarantuje skuteczność promocji. Jedną z nagród, która z pewnością będzie bardzo wartościowa dla właścicieli sklepów, będzie zaproszenie na szkolenie poświęconym promocji placówki handlowej w internecie. - Udział w tym szkoleniu będzie można bezpośrednio przełożyć na powodzenie biznesu - zapewnia Bogusław Kaczmarek.

Czytaj więcej: O plebiscycie

SPRAWDŹ WYNIKI

Wyniki

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lebork.naszemiasto.pl Nasze Miasto