W pierwszej kategorii - najpopularniejszy fryzjer - zwyciężyła Beata Kraśniewska ze Studia Beauty, na którą oddano 529 głosów. Na drugiej pozycji głosowanie zakończyła Aleksandra Olszewska z salonu urody Alex (423 głosy), a na trzeciej Magdalena Pieńkowska z salonu fryzjerskiego M&V (375 głosów).
Najpopularniejszą kosmetyczką powiatu kwidzyńskiego po zaciętej walce została Aleksandra Jurczak ze Studia Beauty, która zaledwie o kilka głosów prześcignęła Paulinę Laskowską z Diosy. Różnica wyniosła zaledwie 8 głosów. Brązowy medal przypadł w udziale Justynie Szymlek z Alexa, która zdobyła 160 głosów.
Studio Beauty może mówić o potrójnym sukcesie, bo triumfowało nie tylko w dwóch pierwszych kategoriach, ale również w trzeciej, w której nasi Czytelnicy głosowali na najlepszy zakład fryzjerskie. Na Studio Beauty wysłano 1040 głosów. Drugie miejsce zajął salon fryzjerski M&V (877), a trzecie Doris (85 głosów).
Emocji do samego końca nie brakowało w ostatniej kategorii, w której o tytuł najlepszego walczyły kwidzyńskiego salony urody. Na najwyższym miejscu na podium zabawę zakończył Perfect Skin, który uzbierał 327 głosów poparcia. Tylko 6 mniej głosów oddano na salonu urody Fenice. Trzecie miejsce w tej kategorii zajął salon urodyAlex.
Sprawdź szczegółowe wyniki plebiscytu Mistrzowie Urody
NAJPOPULARNIEJSZY FRYZJER / FRYZJERKA
NAJPOPULARNIEJSZA KOSMETYCZKA
NAJLEPSZY ZAKŁAD FRYZJERSKI
NAJLEPSZY SALON URODY
Nagrody
Uroczyste zakończenie plebiscytu i wręczenie dyplomów dla zwycięzców odbędzie się 4 i 5 października podczas Targów Kosmetycznych i Fryzjerskich URODA w Gdańsku. Laureaci zdobędą nie tylko prestiżowe tytuły, lecz także nagrody.
Na najpopularniejszego fryzjera lub fryzjerkę i kosmetyczkę z naszego powiatu czekają dwuosobowe zaproszenia na trzydniowe pobyty w luksusowym hotelu połączone z pakietem SPA. Zdobywcy drugich i trzecich miejsc otrzymają dwuosobowe bilety na wielką imprezę - koncert zespołu Bajm i występ kabaretu Neo-Nówka, który 15 listopada odbędzie się w gdańskiej Ergo Arenie.
Salony urody i zakłady fryzjerskie, które zdobędą najwięcej głosów, będą mogły skorzystać z kampanii reklamowych na łamach „Dziennika Bałtyckiego” i w serwisach www.dziennikbaltycki.pl i naszemiasto.pl o wartości 1500, 1000 i 500 zł.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?