Nazwę linii wyłoniono w drodze konkursu. W jej wybór zaangażowane były strony polska i włoska. Przedstawiono następujące propozycje: Copernicus, POP (Painting on plastic/Painting Over Performance), 4Car, Carousel i Stella. Ostatecznie wygrała druga wariacja na temat nazwy POP.
- Nazwa ta utożsamia się z innowacyjną linią i w dodatku jest bardzo oryginalna - powiedział właściciel kwidzyń-skiej fabryki BM Alberto Barcella. - Słowo POP jest samo w sobie oznaką nowoczesności i popularności, a chcielibyśmy, żeby właśnie te elementy były kojarzone z naszą linią.
Warto dodać, że zwycięską nazwa zaproponowali pracownicy kwidzyńskiej fabryki.
ZOBACZ TEŻ: Jabil w Kwidzynie. Firma otworzyła elektrownię solarną [ZDJĘCIA]
Tego dnia wręczono również jubileuszowe nagrody, które odebrali pracownicy z 5-letnim i 10-letnim stażem.
Kwidzyńska fabryka BM Polska zajmuje się produkcją wyrobów sztucznych. W swoim portfolio firma ma takie marki jak: grupa Volkswagen, w tym także Porsche, IKEA, Bang & Olufsen (przemysł au-dio-video), Termofisher (przemysł medyczny), CIAT (klimatyzacja), Vileda, Philips Lightening (oświetlenie zewnętrzne), Loewe (znany producent rynku elektronicznego w Niemczech), CISCO (producent systemów stosowanych do video-konferencji). Firma produkuje również inne drobne elementy z tworzyw sztucznych dla różnych branż, m.in. ogrodniczej (kratki ogrodowe i obrzeża trawnikowe).
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?