Fundacja Obserwatorium Zarządzania zapewnia, że każda firma, która zgłasza się do programu, przechodzi pełny proces badania satysfakcji realizowany wśród klientów. Przyznanym tytułem można się legitymować przez 12 miesięcy. Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A. po raz kolejny przystąpiła do badania, ale po raz pierwszy takiej samej weryfikacji poddały się spółki: ECO Jelenia Góra, ECO Kutno oraz ECO Malbork, wchodzące w skład Grupy Kapitałowej.
Iwona Szczepanik, rzecznik prasowy Grupy ECO, wyjaśnia, że organizator na podstawie wywiadów z ponad 280 klientami oraz anonimowej weryfikacji jakości obsługi klienta realizowanej przez spółki ocenił, że zasługują one na tytuł „Firmy Przyjaznej Klientowi”. Wszystkie badane spółki osiągnęły 85-procentowy wskaźnik poziomu zadowolenia klienta, wymagany do uzyskania godła.
- Działania spółki od wielu lat nastawione są na podnoszenie poziomu zadowolenia klientów ze świadczonych usług oraz jakości obsługi. Tytuł "Firma Przyjazna Klientowi" jest ukoronowaniem tych działań – mówi Jan Hałuszczak, prezes ECO Malbork.
Spółka ECO Malbork działa na terenie miast Malbork, Dzierzgoń, Nowy Staw, Prabuty oraz gminy Ryjewo. Łączna moc zainstalowana w jej systemach to 62 MW. Spółka obsługuje 12 kotłowni i ponad 50 km sieci ciepłowniczych oraz 231 węzłów. Cała Grupa Kapitałowa ECO, składająca się z 9 spółek, świadczy usługi dla ponad pół miliona mieszkańców w 10 województwach.
Na podstawie materiału prasowego ECO S.A.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?