Billboard Kwidzyna. Hasło budzi kontrowersje, a grafika się nie podoba

Arkadiusz KosińskiZaktualizowano 
Kwidzyn wygrał kampanię billboardową w konkursie "DesigNOWE miasto" i po wielkiej radości mieszkańców, przyszedł czas na kontrowersje. Rozpoczęło się od hasła "Kwidzyn Moje Miasto... i Twoje. Najeżdżaj nas śmiało!". Do tej pory wielu kwidzynian nie może zrozumieć, dlaczego wybór padł właśnie na to hasło, zgłoszone do miejskiego konkursu. Teraz przyszedł czas na krytykę grafiki samego billboardu - komentarze po raz kolejny są niepochlebne. Sprawdziliśmy, jak promowało się w Polsce miasto, które wygrało w kategorii powyżej 60 tys. mieszkańców - Inowrocław! Zobaczcie, jak wyglądała promocja tego miasta. Co o tym myślicie?

Billboardy dla zwycięzców konkursu "DesigNOWE miasto 2011" zaprojektowała firma Dobra Nasza, która jest partnerem akcji .

- Ogólny schemat zaproponowała agencja, która z ramienia organizatora tworzyła ten billboard. To była część umowy - mówi Jan Kozłowski z biura ds. promocji w Urzędzie Miejskim w Kwidzynie. - Podobnie sytuacja ma się z logotypami partnerów - dodaje.

Przeczytaj także: HASŁO KWIDZYNA. Nie wszyscy są zadowoleni z wybranej propozycji [SZUKAMY ALTERNATYWY!]

Wspomniany Inowrocław zakończył już swoją kampanię billboardową, która rozpoczęła się wraz z początkiem lipca. Ta jednak została dodatkowo okraszona 10 sekundowymi spotami reklamowymi emitowanymi w centrach handlowych w Gdańsku i Koszalinie. W tej pierwszej lokalizacji wywoływane były 200 razy na dobę, w tej drugiej - 100 razy.

Przeczytaj także: PROMOCJA KWIDZYNA. Ruszyła kampania billboardowa Kwidzyna. Plakaty zawisły w Polsce!

Całość kosztowała inowrocławski magistrat 12 700 zł. Ponadto, przez dwa tygodnie w autobusach w Olsztynie, Płocku, Toruniu i Bydgoszczy pasażerowie mogli oglądać specjalnie przygotowane reklamy miasta w formacie plakatów A3. To kosztowało budżet miasta 4 tysięcy złotych.

- Na własny koszt wzmocniliśmy naszą akcję - wyjaśnia Barbara Kasińska, kierownik referatu kultury i promocji w Urzędzie Miasta Inowrocławia.

Kwidzyn jednak nie zdecydował się by wydać dodatkowe środki na wzbogacenie akcji.

- Podczas kampanii będziemy się promować jedynie przy pomocy billboardów - wyjaśnia Kozłowski.

Nie zapominajmy jednak, że kilka gadżetów promujących nasze miasto już mamy np. naklejki na samochody czy ramki do tablic rejestracyjnych.

Ogólnopolska, dwutygodniowa kampania dla Kwidzyna wystartowała w poniedziałek. Po pięć billboardów znajdziemy w Łodzi, Wrocławiu i Krakowie, a 15 w samej Warszawie.

polecane: FLESZ: 10 matek, które zmieniły świat

Wideo

Materiał oryginalny: Billboard Kwidzyna. Hasło budzi kontrowersje, a grafika się nie podoba - Kwidzyn Nasze Miasto

Komentarze

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3