Nasza Czytelniczka chciała wypłacić wczoraj jednorazowo całą pensję.
- Kiedy żona oczekiwała już na wypłatę gotówki, bankomat zawiesił się. Po chwili na monitorze pokazał się komunikat: "Bankomat chwilowo nieczynny" - relacjonuje lublinianin, który powiadomił nas o problemie. - Po chwili uruchomił się, ale przy ponownej próbie wypłaty środków z konta okazało się, że są one zablokowane.
W banku nasi Czytelnicy dowiedzieli się, że na pieniądze mogą czekać nawet 30 dni, bo tyle trwa postępowanie reklamacyjne.
- Z czysto ludzkiego punktu widzenia to dla nich straszna sytuacja - przyznaje Jędrzej Grodzicki ze Związku Banków Polskich. - Podpisując umowę z bankiem jesteśmy jednak informowani o tym, jak długo trwa reklamacja. Zgadzając się na wydanie karty, wyrażamy na to zgodę. W zdecydowanej większości przypadków termin ten to właśnie 30 dni. W tym czasie bank analizuje zapis bankomatu oraz przegląda zapis zmonitoringu. To niezbędne, ponieważ zdarzały się już próby wyłudzenia. Nieuczciwi klienci twierdzili, że nie odebrali gotówki, mimo że to zrobili.
Najświeższe wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail.Zapisz się do newslettera!
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?