Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 8
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Polska: 32%
Świat: 45%

Obsługę klienta najwyżej cenią firmy...
fot. geralt/ Pixabay.com

7 kompetencji miękkich, na które zwracają uwagę pracodawcy [ZDJĘCIA]

5. Obsługa klienta

Polska: 32% Świat: 45% Obsługę klienta najwyżej cenią firmy z Małopolski i Śląska. W południowej części naszego kraju tę umiejętność punktowało najwyżej 35% pracodawców. Szukasz pracy? Sprawdź ogłoszenia na Gratka.pl – Organizacje cenią pracowników, którzy wykazują się wysokim poziomem umiejętności obsługi klienta. Firmy, które nie potrafią wysłuchać potrzeb swojego klienta i dobrze dopasować produktu i usługi do jego oczekiwań, a potem utrzymać jego lojalności, będą ponosiły straty. Przedsiębiorstwa przegrają na rynku z firmami, które wiedzą, jak ważne jest ukierunkowanie na klienta i realizacja usług na najwyższym poziomie. Obecnie pracownik jest rozliczany za efekt końcowy swoich działań, a współczesny manager oddaje mu coraz więcej odpowiedzialności i swobody w działaniu, dlatego ważne jest, by dobrze zarządzał swoją pracą, optymalnie wykorzystywał czas w pracy i był efektywny – uważa Agnieszka Krzemień, ekspert ds. zmiany kariery z ManpowerGroup.

Zobacz również

Włókniarz - Sparta. Zaległy mecz PGE Ekstraligi. Zdjęcia kibiców

Włókniarz - Sparta. Zaległy mecz PGE Ekstraligi. Zdjęcia kibiców

Pojazdy wojskowe na drogach. Jest komunikat armii

Pojazdy wojskowe na drogach. Jest komunikat armii

Polecamy

Karambol na S2. Występują ogromne utrudnienia

Karambol na S2. Występują ogromne utrudnienia

Strzelał do samochodów i w okna domów. Zielonogórska policja zatrzymała sprawcę

Strzelał do samochodów i w okna domów. Zielonogórska policja zatrzymała sprawcę

Oficjalne otwarcie sezonu lotów czarterowych z Goleniowa

Oficjalne otwarcie sezonu lotów czarterowych z Goleniowa